Cserék - változások, segítségkérés - Raven

2017. február 16., csütörtök

Cserék - változások, segítségkérés


Mai napon úgy döntöttem, hogy elkezdem ismét felépíteni az olvasói körömet... ,,Becserkészek" olyan bloggereket, blogokat, amik hasonló témájúak, mint az enyém - tehát személyes, esetleg fotózásról, alkotásról (rajz, festés etc.) szól - és cseréket bonyolítok le. Tehát, ezúton is közlöm: változtattam, már csak témájában passzoló oldalakkal folytatok cserét, tehát pl. anime fanpage-ek ezzel a kéréssel kerüljenek el. Ez nem azt jelenti, hogy én nem olvasom szívesen bármilyen blogot.
Példának okádék, a könyves blogokat IMÁDOM. Csak az én blogomon ritkán jelennek meg könyvekkel esetleg kritikákkal kapcsolatos bejegyzések, így nem tartom logikusnak azt, hogy cserét hozzunk létre.
Tudom, mert estem már abba a hibába, hogy csere itt, csere ott, aztán a végén a blogom egy hirdetőcentrummá vált, és volt kb. kettő a linkek között olyan, ami témába vágott. Nem mondom, sok látogatója volt akkoriban a (még az előző, fényévekkel ezelőtti) blognak. De éretten kell(ene) gondolkozni, és biztos vagyok benne, hogy nem szívesen néznétek azt egy jegesmedvékről szóló oldalon azt, hogy minden Sims-es oldal ott hirdeti magát a chat-ben. Tehát nem vág egybe. Túl sokat rizsázok már.
Mindemellett, ha Te, kedves olvasó, ha rendelkezel bloggal, ha nem, és nem szeretnél lemaradni az új bejegyzésekről (mert lesznek!), a CHAT alatt a Rendszeres olvasás gomb megnyomásával fel tudsz iratkozni a blogra. Így mindig naprakész leszel, és örülsz, és én is örülök :)

Ha időd engedi, meg is oszthatsz, csak boldoggá teszel vele!

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard